Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

η Διαθήκη μου


" η Διαθήκη μου *το ΕΝΑ*" σε όσους με νιώθουν, διατίθεται απλόχερα. http://www.vakxikon.gr/content/view/1534/8877/lang,el/

- σε έντυπη μορφή, για όποιον τη ζητήσει, θα σας ενημερώσω σύντομα -

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΟΛΟΥΣ!


Επειδή γεννήθηκα στο άχρονο μιας Ζωής που βάλτωσε τη ζωή μου, ανταρτεύω στο βάλτο και κρατώ μόνο το άχρονο - σαν αντίσταση στις επιβολές των ηγετών που κατευθύνουν τους ρυθμούς μας. Θα πεθάνω, επίσης στο άχρονο. Άτιτλος είμαι. Με ρόλο Άστεγου Πολίτη των Αξιών - φταίει που στον ύπνο μου βλέπω πάντα φωτιές.

Κι αν γουστάρεις, πυροβόλησέ με! Δεν φοράω αλεξίσφαιρο... μόνο αρβυλάκια φοράω χειμώνα - καλοκαίρι.

Άχρονα επίσης, κι ανεκδιήγητα, λαξεύω τις δονήσεις στη δίνη των ημερών, με μοιρασιά απλόχερη σε ό,τι με νιώθει. Αποφεύγοντας, όσο μπορώ, την παγίδα – χρήμα, που μας επέβαλαν για θεό, δίνομαι, χάρισμα, ηλεκτρονικά, σε όποιον θέλει ν’ ακούσει τους παλμούς μου.

Με το άνοιγμα της Ένα διαθήκης μου (τρίτο βιβλίο των μικρών μου καιρών), κόντρα πάντα στους ανέμους, που πήραν και σήκωσαν τη ζωή μου, ένα βαθύ ευχαριστώ σε όποιον, κατά καιρούς, και πολλάκις εν' αγνοία του, ενέπνευσε την παρουσία μου στις μάχες της ζωής.

Ένα βαθύ ευχαριστώ, σε ΄κείνους, που λιθοβόλησαν την ύπαρξή μου - βαρβάτες οι σπουδές κοντά τους -, για να είμαι ακόμα εδώ, κι από το περιθώριο των λούτρινων γιορτών τους, κι ας τρελό με ονομάσανε, να σημαδεύω πορείες στους χάρτες των αιώνων.

Ένα βαθύ ευχαριστώ στον Τιτάνα Προμηθέα, που μου ΄δωσε πυγμή και όραμα, καθώς και στις Eκδόσεις Vakxikon.gr, που μου άνοιξαν τις πόρτες τους, και με δέχτηκαν στη φωλιά τους.

Ευαγγελία Πατεράκη

H Eυαγγελία Πατεράκη ζει στην Αθήνα. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή Ενδιάμεσος αντίλαλος (Εκδ. Ίδμων, 1995) και τη νουβέλα Ο δραπέτης (Εκδ. Μπαρτζουλιάνος, 2009).

http://www.youtube.com/watch?v=D2tzQjJ2TdUhttp://www.youtube.com/watch?v=D2tzQjJ2TdU